Sista 73 minuterna på sommarlovet

Ja, nu har jag kollat klart på morden i midsumer och nu borde jag sova!
Men jag tänkte att jag skulle fixa en jättesnabb bloggrej först, imorgon är det dags för skola igen. Fösta dagen i gymnasiet, jag kan inte påstå att det är nervöst men lite pirrigt är det allt! Helt ny klass, ska bli kul att se vad det är för folk man ska tillbringa de närmaste tre åren tilsammans med. Tre år är liksom en ganska lång tid!
Just nu sitter jag och tittar på livräddarna, drack precis en kopp te och åt ett äpple...vill inte att sommarlovet ska vara slut! Även om et kan vara skönt att få någon slags struktur på vardagen igen så kunde jag gärna haft ett par veckors lov till, för nu vet man liksom att så fort skolan börjar så kommer det säkert att bli bra väder. Men man kommer inte att ha tid att njuta av det på grund av att man än i skolan större delen av dagen.
Menmen jag kommer att gå på samma skola som Andrea i alla fall, det är bra:)
Dags att sova, godnatt!
Ni vet att jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du haft ett fint sommarlov då. :) Mitt sommarlov slutar nästa måndag först. ",

2007-08-22 @ 13:44:43
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0