Fotodag i sängen:)

Idag är det mulet, deprimerande väder och inte blir det bättre av att jag börjar jobba imorgon! Men det blir nog trevlig att jobba lite också, pengar är ju aldrig fel!
Imorgon kommer Anna hjärtat mitt hem också, har saknat henne så himla mycket!
Idag har jag suttit i min säng och sorterat in bilder i fotoalbumet, det var hög tid och det är faktiskt ganska roligt att titta igenom alla gamla bilder och få in dem i albumet i stället för att bara ha de liggande i garderoben.
ska försöka bli färdig med ett album idag:) Ciaoo


Kommentarer
Postat av: moonzanna

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-26 @ 16:54:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0