Städning av rum och läxläsning, underbara älskade Lördag<3

Ska snart sätta mig och göra en lista på allt som ska göras i mitt liv just nu, en på vad som ska göras i helgen och en på vad som ska göras i allmänhet men kräver lite längre tid. Blir även prommenad senare:)
Ska sitta med kemi-labrapporten senare ikväll, tur att jag köpte chokladglass igår annars skulle det aldrig gå! Matmutor är förmodligen det enda som fungerar när det kommer till läxläsning, borde finnas någon sorts medicinskt studie på det. Och om det inte finns det, så vet man ju vad man kan ha som projektarbete:)
Fick förfrågan av syon igår att eftersom att jag vill göra mitt program lite mer sp-aktigt skulle jag kunna ta bort kemi b och i stället läsa historia b. Låter som ett bra alternativ, men jag får se, har till agusti att fundera på saken i alla fall. Kanske blir lite beroende på mina kommande kemi-resultat också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0