Äntligen ett oskrivet blad:)

Nytt år, vi lägger det gamla bakom oss och börjar om på nytt. Gav ett löfte till mig själv innan jag somnade inatt, detta SKA bli ett bra år! Felet med föregående år har varit att jag har gett upp för lätt, när det inte har gått som jag har velat så har jag gett upp. Nu ska det bli ändring på det och trots att jag inte har en aning om hur mitt liv kommer att se ut när jag kommer hem så ser jag fram emot mitt nya liv. Jag måste försöka klara av det, de flesta andra gör det varför skulle inte jag kunna då? Jag har dessutom en sak som många inte har jag har underbara vänner som verkligen bryr sig om mig..och bara det är värt att kämpa för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0