Eeww hemska dag

Dålig dag varning, eller ja det var en bra dag fram tills att vi fick tillbaka våra matteprov:/
Tog ut all min ilska på matteboken som åkte i golvet ett par gånger, ingen skada skedd den höll ju;)
Gick hyfsat bra att springa på gympan idag, visst fanns det lite småsmärtor men inte alls som igår:) Skönt att någonting faktiskt fungerar i livet!
Religionen på eftermiddagen var en upplevelse, vi var åtta tjejer i en grupp som skulle prata om Buddhismen. Haha, det var nog det roligast idag! Fast jag antar att det var ganska underhållande att titta på när jag hivade min matteböcker i golvet också! Hard one to call.
Spelade viola i eftermiddag, det gick det också visst det gör ont i handen men det går i alla fall nu:)
Sen blev det en sväng inom jobbet och pratade med Amelie hon ska få hjälpa mig med religionsinlämningen på söndag, längesen jag träffade henne nu!
Nej man kanske ska försöka få lite gjort ikväll och springa en runda och därefter plugga engelska. Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0