En lördag som min kropp tänkte tillbringa i sängen med migrän?

Men där lurade jag den jävlen allt, en annan var snabb att trycka i sig ett par tre treo och klarade mig med endast tre timmars sängliggande! Rekord!
Vad har jag gjort för vettigt i stället för att ligga i sängen med migrän då undrar man då, grejen är att jag faktiskt har legat i sängen utan migrän. Mycket trevligare tycker jag!
Det tycker dock inte min kemibok, den ligger där på nattduksbordet och hånskrattar åt mig. Men där kan den ligga för nu ska jag lägga mig på hallgolvet och prata lite med kaninen som hoppar runt där. Sen blir det nog bakning inför ikväll, brukar vara uppskattat:)
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0