Home again

Efter en lååång dag i skolan slutade fyra, efter skolan gick jag också en runda för att få lite frisk luft.
Ikväll ska jag fixa det sista på min recension och min insändare till svenskan, försöka lämna in dem imorgon. Sen är det bara reportaget kvar, tack för att jag får intervjua dig Kim:)
Måste verkligen fixa engelskan på torsdag det känns som att det kommer att bli en lång natt. Men vi har ju även sovmorgon på tordag och då är man alltid lite mer utvilad:)
Historia provet är nu flyttat i alla fall efter mycket om och men, blev en rätt underhållande debatt:P
Fick tillbaka det ödedigra tyskaprovet, det gick mycket över förväntan som fan! Trodde jag var nära ig, men så var inte fallet;)
Nu bli det mat, ciaoociaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0