Sömn måste tankas

Jobbat stenhårt på "Julen i Karlshamn" hela dagen. Riktigt mycket folk idag, speciellt på förmiddagen. Fick även en liten "håltimme" eller vad man nu ska kalla det på förmiddagen så att jag kunde smyga iväg och inhandla diverse julklappar.
Det negativa med att stå vid inslagsbordet som jag gjorde sen när jag kom tillbaka var att
1.Man kan inte prata med alla man känner som går förbi, man ska i princip bara stå och le
2.Jag är sjukt dålig på att slå in paket
3.Jag fick ont i ryggen av att stå upp så länge
Efter bytet blev det dags för att stå i keraminboden, Annas nya kompis underhöll oss så att det var trots säkert 30 minusgrader gick tiden hyfsat snabbt.
När klockan började närma sig femtiden så plockade vi ihop för att förflytta oss till kyrkan där det var luciakröning, därefter mat på siesta och sen bio. "The day the earth stood still" helt okej film, men inte hyperbra.
Nu har jag varit lite effektiv och fått iväg massa viktiga mail och sånt trist.
Imorgon blir det ivägåkning och sen konsert, måste även fixa massa saker och skriva en packlista.
Kan inte fatta att jag är på väg om en vecka!!!
Sleep Well cykelställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0