Harry Potter

Då var det dags, jag har varit uppe på bokia och hämtat mitt sprillans nya exemplar av Harry Potter and the Deathly Hallows. Man får se hur det går att läsa den på engelska, men hallå vem orkar vänta till december?! Inte jag i alla fall! Vad beträffar engelskan så vänjer man sig säkert efter ett tag:)
Ja, annars har det inte hänt så mycket idag. Jag vaknade runt två-tiden och ringde Anna, planen för hennes dag var gäster. Så det blir en Anna dag imorgon i stället och det ska bli helt underbart, jag har bara träffat henne en gång sen två veckor innan skolan började förra året. Så man kan säga upprepade gånger att jag har saknat henne! Nej nu ska jag läsa lite i min bok!
Ciaoo för nu/Miss Brilliott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0