Living the dream

Snön ligger fortfarande över landskapet som en vit eller kanske snarare grå filt. Det är halt och konstigt så jag ahr absolut ingen lust att sticka ut och springa. Får bli ett pass på trappmaskinen och lite småövningar här hemma ikväll antagligen. Men jag längtar tills jag kan ut och springa och inviga mina nya träningskläder som jag gav mig själv i julklapp. Har inte tid att bryta några ben, annars kanske jag hade stuckit ut och sprungit trots halka och snö. som alla andra hurtiga människor. Men jag är inte hurtig till den gränsen. Snart är det lov. Och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Åka iväg, plugga eller något annat. Kanske lite av varje? Tiden får utvisa detta. Nu ska jag dra till skolan. Lektionen började för en timme sen, men man kan inte vara i tid jämt. Eller hur Kajsa?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0