Busy day tomorrow!

Pust och stånk, imorgon blir en tuff dag! Måste träna och städa lägenheten imorgon på morgonen, sen körlektion vid kvart i elva, hem och fortsätta städa om det inte är klart annars börja skriva på mitt reportage, sen på ett möte och upp på stan och lämna in ett cv. På kvällen är det dags för körkortsteori och sen förhoppningsvis hem och vila, kanske ta ett bad och njuta av finstädad lägenhet och mycket undanstökat!
Usch, det är verkligen inte min grej med körkortsteori, men som tur väl är så är min körlärare ganska förståeende han pratar bara igenom det viktigaste i kapitlet och sen får man gå hem och läsa om man vill det. Det är bra, i alla fall för mig som lär mig bäst när jag jobbar självständigt, ska jag jobba i grupp så måste jag jobba med folk jag känner. Annars blir det bara så himla fel när man inte känner sig bekväm och säker med sin omgivning. Tycker jag i alla fall!
Men nu ska jag borsta tänder och ta bort smink och somna framför tv.n:)
Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0