Tidsbrist utan speciellt mycket att göra

Det är så det är, det händer faktiskt inte speciellt mycket stressande i mitt liv just nu, har engelska redovisning imorgon sen ska vi inventera med klassen på ÖB i ronneby för att håva in lite pengar till vår London-resa. Från klockan fem på eftermiddagen till klockan elva på kvällen, men det blir nog inte så farligt som det låter. Sist vi inventerade hade vi riktigt trevligt faktiskt:)
Sen på fredag blir det att åka ut till åryd och ha myshelg med Anna och kanske plugga lite matte också, ska bli skönt att ha en lugn helg så att man kan försöka landa lite, för trots att jag faktiskt inte har mycket att göra går jag runt med en känsla av att jag har glömt en miljon saker att göra hela tiden.
Testade dricka latte idag när ajg och Anna var och fikade, det går fortfarande sådär, fick ner ett halv glas sen var det stopp. Magen sa ifrån genom hyfsad smärta, men man ska ju känna att man lever så what the hell det får man väl ta då.
Måste städa till mitt mystiska husdjur, sibiriska dvärghamstern Einstein. Och nej det är inte jag som har döpt honom, the name came with the thing.
Min mor har döpt om stackarn till Enestenen, då frågar jag mig hur mycket vackrare är det på en skala?!
With Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0