Missbrilliott returns

Då var man tillbaka i Karlshamn, förkyld som ett svin och inte kar med uppsatsen som är deadline och prov på på fredag..jippi, bra planering där ja:P Men allt blir inte som man tänkt sig här i livet!
Imorgon börjar skolan igen, kanske ska försöka skaffa mig lite rutiner och sånt tråkigt denna terminen, även om jag gillar mitt kaos som jag ständigt lever i så vill jag gärna slippa de otrevliga överraskningarna såsom Jag:-Jaha ojdå hoppsan har vi matteprov imorgon varför har ingen sagt det?! Eller har dem kanske det bara det att jag inte har lyssnat, eller va Sofie hjälp mig?! Typ där någonstans har Sofie och Anna fått komma rusande och styra upp mitt liv lite grann, jag måste faktiskt bli NÅGOT bättre på det denna terminen, men därmed är det ICKE sagt att jag ska bli ett controlfreak, för jag tycker att sådana är tråkiga och jag skulla aldrig stå ut med mig själv om jag var tråkig ovanpå allt. Jag är som jag är, förvirrad och hispig. Till min fördel oftare än man kan tro faktiskt, till skillnad från de flesta andra behöver jag inte gå och oroa mig i veckor innan något...hur mycket välbefinnande tjänar jag inte på det?
Sen att frånvaron av min oro beror på att jag oftast inte vet vad det är jag borde vara orolig för kan man väl typ glömma lite eller?
Måste börja använda min kalender, snarast! Visste inte ens vad det var för dag idag, blev helt chockad när jag insåg att det var onsdag, jag trodde stenhårt på att det var Lördag liksom hur fel kan man ha? Okej om jag sagt tisdag eller fredag eller något närliggande men Lördag av alla dagar?
Gratulerar om ni har orkat läsa hela vägen hit, ni har nu fått ta del av en LITEN del av det totala kaos som råder i min hjärna tjugofyra sju. Hoppas det var till belåtenhet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0