Die berühmten drüü Wörtli

Ovanstående låt fanns med på nyårsvakan, då fattade jag inte mycket...haha vilket berodde på att jag hade druckit för mycket champagne och för att göra det ännu knepigare sjunger de på Shwizerdeutch.
Men nu fattar jag och den är faktiskt ganska söt, även om jag inte tror på innebörden av "Die berühmten drüü Wörtli" i sammanhanget som betonas här så är det ganska sött och jag är svag för söta saker:)
Idag trotsade jag min förkylning och förflyttade mig till Lisa för tjejkväll mycket trevligt vi spelade spel och impuls bakade en paj, Me likes:)
Fast nu behöver man inte äta förräns nästa jul igen, observera hur seriös jag låter när jag säger det;) Det är ju inte alls det att jag kommer tänka annat redan framåt lunch imorgon eller så, sån jag är, självdiciplin zero, nada noll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0