Gympa

Just nu har jag igentligen gympa, men eftersom att jag är sjuk är meningen att jag ska sitta här och plugga tyska. Men jag måste ju ägna min underbara blogg lite tid först.
Ska skriva en väderleksrapport på tyska:/ hur kul kan man ha?
Idag har jag premiär för mina rosa sandaler:) Är riktigt nöjd med dem förutom att remmen åker ner på hälen ibland, ska spänna in den senare. Bild kommer förmodligen ikväll.
Igår fick jag i alla fall lite matte pluggat, det var skönt att känna att man i alla fall har börjat!
I eftermiddag är det tvättstugan som gället, inte min starka sida direkt hoppas att ingen har lagt ömtåliga saker i tätt korgen? Om ni läser, HAR NI DET SÅ TA UPP DET OMEDELBART FÖR F**!
With love/ Missbrilliott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0