Brain storm

Halloj landet sverige
Jag hälsar höstens första förkylning välkommen, har faktiskt denna gång lyssnat på min kropp och legat i sängen i hela två dagar:O
Endast transporterat mig mellan sängen, kylskåpet eller vänta här nu nu ljög jag glassen finns i frysen så frysen ska det vara och soffan. Allt detta inlindad i två täcken(Y)
Förmodligen kommer morgondagen att spenderas på liknande sätt.
Men visst är det bra att bara ligga och tänka ibland, detta ledde till att jag nyss kläckte en hyfsad synopsis idé, får se om jag kan göra något åt den..man vet aldrig?
Nu när jag har lämnat ett livstecken här så blir det fortsatt kurering, bada badkar måhända:)

Hi jump in the lingonberryforest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0