Återtagen kontroll över livet!

Har lovat mig själv att ta tag i valda delar av mitt liv nu och ordna upp dem.
Det betyder:
-Gör fysikläxor
-Gör läxor över huvudtaget
-Skaffa ett gymkort, håller inte längre att bara löpträna
-Trimma bort kärlekshandtagen
-Lösa problemet med sånglektionerna/piaolektionerna
-Fixa skidresa med familjen och även en egen, någon som vill följa med?
-Skaffa koll på min ekonomi, är expert på att göra av med pengar dock sämre på att dra in dem:/
-Ta tag i problemet min dator, den hänger sig hela tiden måste lösas snarast, svårt att jobba annars!
-Skaffa bättre inställning till skolan och livet i allmänhet
 
Sen får det nog räcka med krav just nu, håller mig nog flytande ett tag framåt!
Ikväll ska jag försöka sammanfatta ett kapitel i min älskade kemibok, prov på fredag(Y)
Underbart, underbart....NOT. Men hey det måste göras, men nej jag kan inte påstå att jag gillar skolan just nu. Har världens sämsta studieteknik.. Nehe einstein det framgår inte alls av att duinte har börjat med det förräns kvart i elva!!

Fick precis julkänslor, var bara tvungen att lyssna på lite julmusik:P Hoppas det kommer snö i vinter, det har inte varit snö här på väldigt länge tycker inte jag!
Nej nu blir det kemi

With love and christmas songs
All I want for christmas is you;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0