Trädgårdsarbete

Idag är det trädgårdsjobb som gäller. Min nattsömn var inte den bästa så jag är lite seg idag. Men det är trevligt att jobba i trädgården när det är så fint väder! Det är skönt med frisk luft:) Just nu är det lite paus med en kopp te. Ska snart sticka ut igen. Det finns grymt mycket att göra!

Ikväll ska jag kolla på flygbiljetter inför vintern. Ska bli så skönt att flytta bort från Sverige ett tag! Frågan är  bara hur jag ska lyckas få plats med alla saker jag vill ha med mig på ynka 20 kg:/ Det går ju att köpa till ett baggage till, men problemet är bara att om jag packar för mycket så kommer jag inte orka kånka det på bussen från flygplatsen sen. Och sen ska jag byta buss en gång innan jag är framme. Plus tåg till flygplatsen härifrån. Så det blir nog till att försöka packa lätt... Det kommer förmodligen inte lyckas. Men man kan ju satsa på det i alla fall:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0