Tjejfika

Idag var det dags för lite tjejfika med gäget, eller nja, åtmindstone den delen av gänget som inte är utomlands, jobbar eller på annat sätt hade förhinder. Till slut blev det jag, Jessica, Sandra och Bella:) Det blev lite hastigt ihopslängda hallonmuffins och te och en massa prat och skratt. Vi ringde även till Linnéa i Aussie och berättade lite om livet härhemma och kollade hur läget var Down Under. Lite trist att deras blogg inte fungerar men nu har jag i alla fall Linnéas nya mobilnummer och hoppas få hennes skype också. Eftersom jag också är på väg bort från Karlshamn så får man ju göra så gott man kan för att ändå hålla kontakten.

 Bild på mina hastigt ihopslängda Hallonmuffins:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0