Lördag stundar helgen till

Idag har jag varit på landet och bara tagit det lugnt. Suttit och njutit av höstsolen på verandan och gått i skogen och plockat kantareller. Skönt att komma bort lite och bara omge sig med skog och lugn! Jag har varit extremt snygg i mjukisbyxor och gummistövlar och yllemössa. Men som jag brukar säga: Livet är för kort för att vara utseendefixerad! Mjukisbyxorna är nog förmodligen Sveriges mest använda plagg, ja förutom jeans och underkläder då. Att gå klädd i ett par mjukisbyxor på kvällar och helger är som saltet i såret och som amen i kyrkan;-)

I morgon ska jag göra lite nytta på tomten och även försöka hinna fota lite. Det var längesen, känner att jag behöver få lite utlopp för min kreativitet. Fina höstfärger är alltid trevligt att fota:) Men nu ska jag krypa till kojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0