Jobbedag

Idag blev det jobb på Bode, blev lite lek och sen vaktade jag ute på gården under eftermiddagen. Blådte snålblåst, vilket det alltid gör på Bodes skolgård! Riktigt frysigt som Bill och Bull skulle ha sagt!! Sen försökte jag ringa Piff och Puff men fick inget svar. Får försöka igen i morgon. I morgon blir det precis som idag jobb på Bode. Börjar halv tolv och jobbar till kvart över fyra. Riktigt härliga tider!! Sen på kvällen blir det film med Jessica och Bella. Kanske blir det något bakat också:)

Ska upp och städa köket i morgon på morgonen och ringa vårdcentralen om min eventuella astma/problem med luftrören. Så jag kan komma igång med löpningen igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0