Tummana ur...

Idag tog jag äntligen tag i mitt liv och bokade en tid till frisören. Duktig flicka! Jag har även sorterat lite på mitt skrivbord och varit hos mormor. I morgon måste jag ringa och köpa till ett bagage till på flygresan till Wien. Annars går det aldrig! I morgon måste jag kolla datumen på mitt pass och försäkringskortet, baka pepparkakor och lussebullar, mormor och sen myskväll på eftermiddagen/kvällen. Och i nästa vecka blir det julklappsköp, läkarbesök, banken, frisören och massa massa mer. Nu börjar det brinna lite smått i knutarna här och som vanligt när det gäller mig är det först då som det börjar hända saker. Att man aldrig lär sig?!

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad skulle du helst vilja vinna i filmväg om du var med i en filmtävling?

En fet filmbox, Tv-seriebox, samlarutgåva eller en vanlig dvd/blu-ray?

Vilken filmgenre gillar du mest? Komedier, skräck/rysare, action, sci-fi eller drama?

Slutligen: Vilken film hade du helst velat vinna?!



Med vänliga hälsningar Nathalie - Bloody Disgusting

2010-12-20 @ 20:02:06
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Wilma:D

sjukt fin blogg du har!!

Kram

2011-03-03 @ 21:04:44
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Emilia

Duktigt att du bokade tid hos frisören :) oftast skjuter man upp saker hehe.. Fin blogg

2012-03-12 @ 18:36:25
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0