Kalla fötter och snölängtan

Det finns inte så mycket snö i Österrike än, det ligger snö på bergstopparna men det är också det enda. Det är lite trist. Men så brukar det vara nästan varje år. Lång väntan och ständigt ökande ångest fram till några dagar innan eller efter den planerade premiären då vädrets makter faktiskt brukar ge med sig och ge oss vår efterlängtade snö. Så hoppas jag det blir i år också. Annars blir det lite trist. Och dåligt med jobb:P

Idag har jag funderat mycket på resan. Är jag tokig som gör detta? Ja, det kanske jag är. Och det kommer nog bli sjukt läskigt i början och jag kommer säkert ha hemlängtan och längta efter folk härhemma och mitt "vanliga" liv. Men om man ställer det mot glädjen av att äntligen få göra det enda på jorden som får mig riktigt lycklig. Så är det värt det Flera gånger om. Tror jag. Gaah jag blir galen, jag gillar inte att vara nervös! Men samtidigt är det ju bra att vara nervös, bara det inte går överstyr. Det är bra att vara nervös:) Jag tror det kommer bli grymt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0