Tjosan

Jag har en eftermiddag medmassa pluggande framför mig. Skriva färdigt hemtentan och plugga inför morgondagens historiaprov. Tror att jag ska börja med att läsa igenom tidningsartiklarna till provet. Sen skriva lite hemtenta och sen läsa i historiaboken. Så får det bli.

I övrigt en helt vanlig torsdag. Svenska, genomgång av Modernismen. Filip tyckte att det var frustrerande att Mona Lisa hade mustasch. Jag håller med dig Filip, det ÄR ganska mystiskt. Sen en positiv överraskning, vi fick sluta 40 minuter tidigare. Inte oss emot:)
Det blev provning av balklänning och en chailatte med Anna på Briggen. Därefter en tur på Team Sportia för att inse att jag inte har råd med träningsskor :( Måste spara till det. Mormor om du läser detta så mottages sponsring mer än gärna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0