Sola:)

Min hemtenta blev för lång:( Men jag orkar inte bry mig. Det är inte så att jag kommer att få något högt betyg på den ändå. Så det spelar ingen roll. Imorgon är det fredag. Vilket betyder lektion 8.00 och historiaprov på eftermiddagen. Vilket i sin tur betyder att jag borde sova. Imorgon när denna veckan är över ska jag belöna mig själv med att sola och sen gå hem och sätta mig och skriva projektrapport som sista del i kursen Projektarbete. Rapporten ska vara inne nästa fredag och redovisningen inför resten av klassen är på torsdag. Jag ska jobba på onsdag. Ser ut som att det kommer att bli fullt upp. Menmen det löser sig alltid. Nu blir det sängdags och kattklappning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0