Slut på ledigheten

Så rullar skolan igång igen. Idag var det miljöpolitik, måste nog säga att jag ändå var ganska effektiv idag. Vi var en grupp med fem tjejer som skulle prata lite om kyotoprotokollet. Alla hade väldigt bra framförhållning och var aktiva, så det blev super:) Imorgon blir det först träning på förmiddagen och därefter utbildningsmässa på Blekinge Tekniska Högskola. På eftermiddagen har Kim och Anton projektredovisning och jag ska dit och fota lite. Därefter blir det att skriva projektrapport och plugga inför mina två prov på fredag. Nice värre:S

Helgen blev mycket lyckad. I fredags var jag ute med några kompisar och det blev en hel del drinkar och många glada skratt. I lördags var det släktkalas och mys med alla kusin-barn och kusin-barnbarn och fastrar och fastrars kusiner och allt på en gång:) Det blev hur bra som helst och jag tror att min älskade faster var mer än nöjd med sin födelsedag. Sen van ju Canada guld i hockeyn, både tjejerna och killarna. Det gillar vi! Men måste säga att tjejernas var mer imponerande än killarnas. Killarna fick ju en verklig match av USA som spelade riktigt bra emellanåt. Men för tjejerna så var det liksom inte lika spännande. Canadas målvakt var iskall och superfemman gick lika bra som i tidigare matcher. Underbart att se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0