När grisar flyger-då får man fan ta vara på ögonblicket!

Idag måste någon gris någonstans på jordklotet fått övernaturliga förmågor (i alla fall för grisar som inte flyger airbus 737) och flugit en sväng. För jag har nämnligen hör och häpna skrivit klart min projektrapport:) Det betyder att jag bara måste ha en liten redovisning på cirkus 10 minuter på torsdag inför klassen och eventuellt tvåorna, sen är jag färdig med mitt projektarbete! Fy vad skönt!

Så nu ska jag gå och lägga mig med grymt gott samvete. Och lika grymt blir det imorgon fast på ett mer plågsamt vis. Då ska jag nämnligen jobba. Vilket betyder att jag måste stiga upp 06.30 vilket är väääldigt tidigt för att vara mig. Inte uppskattat alls:( Men det är ju ett uppsving för ekonomin i alla fall, man får se det så:)
Sov gott världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0