Min lilla råtta<3



Det ligger en liten råtta i min säng:) En väldigt söt sådan. Tindra använder för tillfället min Harry Potter-bok som huvudkudde och snarkar som en hel karl. Lilla gumman.
Idag har jag köpt träningsskor, hoppas äntligen kunna komma igång med träningen igen. Om mitt knä inte misstycker. Ska köra lite lätt kondition imorgon och sen lite styrka på måndag förmiddag innan skolan. Hoppas verkligen att knäet vill fungera nu. Mår verkligen grymt dåligt när jag inte kan träna. Det får bli tejpning för säkerhetens skull imorgon. Sen ska jag försöka sticka till huset och leta efter mina lågklackade pumps. Nu ska jag försöka komma åt min bok och läsa lite och sen blir det brottskod försvunnen. Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: klart vi kan följa varandra. Säg bara till när du lagt till mig, så lägger jag till dig också.



Kramis :)

2010-03-20 @ 22:46:31
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0