Slutspurten

Snart är det studenten, härliga tider! Under förra veckan tror jat att jag på riktigt insåg att du är det dags, nu är det så nära studenten man kan komma i princip. Läskigt och härligt på samma gång! I lördags var det bal, nervöst och spänt. Skyhöga förväntningar! Jag hade sån tur att bli lottad med den bästa kavaljeren på hela skolan, enligt mig själv! Hela balupplevelsen blev fantastisk, både jag och Philip njöt i fulla drag! Toppenbetyg på hela kvällen med andra ord! 

Så nu går vi in i avslutningsveckan, på torsdag springer vi ut! Helt otroligt! Känns som att det bara var några veckor sen vi började gymnasiet. Och nu ska vi helt plötsligt sluta?! Say what?! Det känns knäppt! 
Men först ska vi fira Bellas student, närmare bestämt imorgon. Blir en biltur med tjejerna till Svängsta för att hänga lite blommor på tösen och sen fira henne hemma!  

Kommentarer
Postat av: Moas fotoblogg ! ♥

Nu är det dags för fototävling med temat - sommarbild. Var med och tävla du också! Läs mer på min blogg! :) kramar moa

2010-06-14 @ 17:02:12
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0