Göteborg

Imogron beger jag mit till Göteborg. Dags att ta det lite lugnt och landa efter student och jobb. Allt har gått i ett i flera veckor nu och det ska bli skönt att komma upp och umgås med min älskade barndomsvän Julia och bara ta det lugnt. Ska även hinna med en intervju för Hojmark. Köpte tre böcker på coop idag, så under resan blir jag nog inte sysslolös i alla fall. Ska försöka lägga upp titlar och recensioner när jag är hemma igen! Det ska bli väldigt skönt att komma bort från vardagen lite. Man har alltid en jävla massa planerat när man är iväg också i och för sig, saker man vill hinna se och göra. Men det är ju inte samma sak. Det är ju annat mot vad man sysslar med hemma. Det viktigaste för mig är att det blir en skillnad. Och det blir det alltid med Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0