Packar för avgång

Fullt upp med packning här. Sen är det nationella svenska b imorgon. Skriva uppsats i fem timmar. HU!
Det kommer förmodligen inte bli så bra. Menmen packningen har i alla fall gått framåt och alla kläder som ska med är nerpackade. Förutom kanske en skinnjacka och en fleece. Sen lite skor och hud/hårprodukter och det är färdigt:) Nu längtar jag verkligen bort härifrån. För första gången på länge känner jag att jag verkligen kan glädja mig åt min resa. Österrike i 7 dagar kan ju inte bli fel. Men det blir nog inte helt enkelt heller. Men det blir en utmaning för mig själv. Som jag tänker klara! Tänker ta med laptopen, inte säkert att det finns internet på hotellet men hoppas:) Så man kan hålla sig lite uppdaterad;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0