Usch och fy

Nu är skolfotot i alla fall över, jag vill inte veta hur det blev! Blir aldrig nöjd med skolfotona, inte så konstigt kanske, säg någon som blir det?!
Nu ska jag göra en reklam i svenska, sitter och funderar på vad jag ska göra reklam för bara. Men det ger sig nog snart!
Måste även skriva en artikel och våt MTV-föreläsning idag, den var inte speciellt underhållande, tror jag inte i alla fall, jag förstod ingenting.
Ska även försöka skriva lite på projektplanen samt hinna träna, jisses fullt ös hela kvällen ser det ut som. Lika bra att ta tag i det då, börjar med träning, har inte ork till att sätta mig och skriva om matte än.

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0