Projektarbete

Sitter i skolan och försöker få lite ordning på mina tankar kring projektarbetet.
Vad vill jag göra? Vad vill jag förmedla? Hur ska det redovisas? Vilka aspekter ska man ta med? Hur ska det läggas upp?
Hjälp, en massa idéer snurrar i huvudet men precis när man är på väg att ta tag i en speciell idé så, vips är den försvunnen och ersatt av en annan om möjlig ännu krångligare tanke.
Tiden börjar liksom rinna ifrån mig nu, för ett år sen kunde man säga: Va? Projektarbete? Det löser sig nog!
Men nu fungerar inte det längre, nu borde jag har varit igång med mitt arbete!
Men förhoppningsvis så gör jag några betydande genombrott i projket-tankarna idag, har gjort några under helgen och även fått lite lösa idéer inatt. Ska försöka sätta mig ner och stolpa upp några saker med lite hjälp sedan.
Borde även sätta mig ner och titta över mitt inlämningsarbete i Engelska C, samköra det med projektarbetet, maybe?

Dagens citat:
Att leva livet är så omständigt att man inte har tid att pyssla med andra saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0