Dagens ögonblick av lycka

Stressig dag, massa missförstånd med lokalerna till vår utprovningen av studentmössor. Blev en massa krångel och större delen av förmiddagen gick åt till att tjabba och sedan springa runt och sätta upp lappar. Men allting går tillsammans med Zandra:) Så NV07 fick sin utprovning till slut, kändes mycket bra att lämna utprovningen inte ett öre fattigare, tack presentkort! Efter beställning av studentmössa och diverse andra nödvändiga och totalt onödiga studentpryttlar tog jag en sväng förbi vårdcentralen.
Läkarens fråga: Varför söker du inte läkare för detta förräns nu?
Mitt svar, något dröjande: Jag fick liksom inte komma förrän idag...
Fick i alla fall antibiotika så nu hoppas jag att jag mot slutet av veckan kan andas genom näsan för första gången på två veckor!
Tillbaka till skolan, fick en bit choklad av Bobbie med orden: Ta en bit choklad och var glad!
Det är i sådana stunder man tänker, livet kanske inte är så hemskt ändå?
Sen kommer man hem och möter verkligheten, men då finns alltid minnet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0