Med grus i ögonen

Jag har konstaterat att mitt rum behöver dammsugas, golvet moppas, blommorna vattnas och en massa papper sorteras. Utöver dessa fantastiska ting så behöver jag också plugga rättskunskap, samhällskunskap och svenska. Alla goda ting är tre.....eller något.
Men jag orkar verkligen inte ta tag i mitt liv och göra någonting, jag bara ligger i min säng och är arg. Arg på mitt förflutna, arg på mitt nu, arg på mig själv och till och med arg på min stackars lilla katt. Hur jag än försöker låta bli att vara arg så lyckas jag inte. Så nu ska jag ge upp, jag ska tvätta bort mitt smink och sen gå och lägga mig. Sov extremt dåligt i natt, varför vet jag inte, men jag skulle gissa på att jag fick ihop runt fyra timmars sömn totalt. Inte konstigt att jag känner mig lite halvdöd redan kvart i åtta då, det är dessutom himla uttröttande att gå runt och vara arg!
Så nu blir det sängen för min del, hoppas på en hel natts sömn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0