Konstig vecka..

Hm, denna veckan har varit minst sagt suspekt. Ett prov i måndags och två redovisningar i tisdags. Alla dessa ting gick över förväntan och alltså borde lättnaden vara gränslös. Men nej. Så är inte fallet. Igår och idag har varit omvälvande dygn, fyllda med gråt, skratt, skrik, glädje, förtvivlan, maktlöshet, ja listan kan göras lång. Saker som betytt mycket för mig tidigare har dessa dagarna inte spelat någon som helst roll, eller? Jag kan inte riktigt bestämma hur jag ska förhålla mig till allt som händer. Inte heller kan jag sluta grubbla och "go with the flow" för det skulle kännas ännu mer knäppt. Veckan har varit mycket för lång, men samtidigt alltför kort.. Någonting håller på att hända och jag gillar det inte. Jag vill ha en pausknapp, en nödbroms, vad som helst! Måste försöka få någon ordning på allting. Tänk om man bara kunde sätta livet på paus, åka bort och sen komma hem och fortsätta där man lämnade. Det hade varit perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0