Slut på lugnet

Då var höstlovet över för den här gången. Lite småbittert känns det, men det är ju inte SÅ himla långt kvar till jul i alla fall=)
Idag skulle jag ha tränat på morgonen, men när jag vaknade och insåg att det typ var minusgrader på mitt rum så tog den bekväma delen av mig över och jag bestämde mig för att stanna under mitt varma täcke. MINA varma täcken för att vara exkt, jag sover nämnligen alltid med minst två!
Resten av dagen har varit ganska lugn den också, gick till skolan och hade rättskunskap. Fick tillbaka proven, det gick mycket bra så jag är nöjd:)
Efter skolan har jag ringt några samtal angående projektarbetet och nu funderar jag på att göra lite te och titta på något skitprogram på tv=)
Sounds like a plan to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0