I need a break

Fy vad stressigt det är just nu! Det känns som att hela jävla tema-dags arrangemanget håller på att trilla ihop över mig. Jag hoppas kunna reda ut mycket av röran nu i veckan. Förhoppningsvis har jag fått en föreläsare. Jag börjar med det. När jag har föreläsaren spikad, tar jaf itu med resten av röran. Dessutom har jag massa folk jag borde träffa, snarast. Personer jag inte sett på väldigt länge och det ger mig skuldkänslor. Jag är verkligen sämst i världen på lång framförhållning och plannering. Därför hamnar jag alltid i ett visst mått av kaos. Oftast gillar jag mitt kaos. Konstigt nog hjälper det mig att hålla mig lugn och sansad. Men inte just idag. Idag är det bara för mycket! Mycket för mycket. Jag har massa skolarbete som jag ligger efter med och dessutom matteprov nästa vecka. Jag hatar matte, jag förstår det verkligen inte och nu börjar jag få panik inför nästa veckas prov.

Måste återfå kontroll över situationen. Måste skriva samhällsuppgiften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0