Skånerunda:)



Idag tog kursen miljökunskap och packade in sig i en buss och styrde mot skåne. Besökte bland annat Haväng och Brösarps backar. Trevligt litet gäng och riktigt fint väder hade vi så jag är mycket nöjd med dagen. Redovisningen om Brösarps backar gick ju i hamn den också trots att jag skrev ihop den på bussen dit! Lyckades även blöta ner mig när vi var i Haväng, ramlade inte i men ramlade i vattnet(när jag redan gick i det alltså). Ursäkta ordvitsen men i situationen var den faktiskt ganska passande tro det eller ej.
Nu har jag ägnat mig åt lite restaurering av det yttre inför morgondagen så att man kan visa sig utan att skämmas, haha man är ju inte så fräsch efter en dag i en buss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0