Life as I picture it?

I morse inträffade något mycket märkligt. I normala fall hänger det tre tavlor över långsidan på min säng, men i morse vid femtiden när jag vaknade till så låg den mittersta tavlan nere i sängen över mina ben?! Kan inte låta bli att undra hur hårt jag inte måste ha sovit för att inte vakna när det trillar ner en stor tavla på mig, ytterst märkligt...
Funderade ett tag på att bara låta den ligga och lugnt somna om, men tyckte att det var lite läskigt att sova med en tavla som tydligen kan hoppa ner från sin krok helt själv i sängen, sagt och gjort jag tog tavlan och bar ut i köket. När jag passerade hallen mötte jag mor min som undrade vad f** jag gjorde  bärandes på en tavla i hallen klockan fem på morgonen. -Den trillade ner, var mitt enkla svar. Sen placerade jag den på köksbordet och gick och la mig igen. Nu är tavlan på plats igen, hoppas den inte trillar ner fler gånger för då undrar jag vad det är för läskig tavla igentligen?
Anyway, ikväll blir det grillfest med brännboll och allmänt mys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0