Hemma, var det nu är

Då var man hemma från Berlin, åh vad jag älskar att vara på resande fot-finns inget underbarare! Känner mer och mer att min framtid består av en resväska och ett pass, kommer nog aldrig att kunna stanna på samma plats någon längre tid. Tror att det har med att göra att jag är väldigt rastlös och har svårt att sitta still någon längre tid.
Jag brukar likna mig själv vid en snigel, en sån med hårt skal som alltid bär runt på sitt hem. Det gör jag också, hemma är ju som vi alla vet där man har sitt hjärta och hjärtat är lite svårt att inte bära med sig.
Men nu blir det några veckors vistelse i underbara Karlshamn, sen får vi se:)
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0