Dagen efter

Alltid lika underbart att vakna dagen efter en fest och känna att man är pigg och fit for fight direkt:) Igår tankade jag kärlek från min underbara klass och njöt i fulla drag av allas närvaro. Lite spill frå man såklart räkna med, lyckades dessutom tappa bort en chokladkaka. Men det är ju sånt som händer.
Det inträffade även mindre trevliga incidenter, blir spännande att se utgången av detta! Menmen shit happens, majoriteten av kvällen var mycket trevlig och det blev dans hela natten lång, det sprack till och med byxor lite här och var, så går det när folk tar ut svängarna;)
Idag blir det packning och förberedelser inför morgondagens berlinresa:) Det senaste året har jag levt mer eller mindre i en västa, and I love it:) Trevligt folk kommer under några dagar invadera Berlin, hoppas på ett par nya skor och lite andra saker som är nödvändiga när man är i Berlin.
Nu blir det lite matlagning, kom precis på att jag har glömt äta idag..så kan det gå när man packar för fullt, haha senila jag!
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0