Älskade, patetiska klass

Eftersom att hela vår klass tydligen är fruktansvärt patetiska så tänkte jag att jag lika gärna kan fortsätta vara patetisk ett litet tag till. Min åsikt är att klassråd är till för att säga vad man tycker och tänker. Det gjordes igår, klassen var överens om att personerna i fråga visste vilka det pratades om. Därför tycker jag att man faktiskt har sagt det till dem. Dessutom har jag ett flertal gånger på lektionstid hört det sägas till personerna i fråga. Har klassen inte då sagt sin åikt? Jag tycker det, men jag är ju patetisk jag också så vad vet jag?!
En sak som jag inte kan låta passera osett är ifall det inte är lite patetiskt att skriva sina kontrings-åsikter i stället för att säga dem rakt ut? Är inte det lite dubbelmoral?
Nej nu ska jag sluta vara patetisk och gå och ha matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0