Städning och ledig dag=)

Igår var det studentbal på skolan, alla var så himla fina! Kan inte fatta att det är vår tur nästa år! Ska bli grymt roligt!
Men samtidigt så vill jag verkligen njuta av mitt sista "sommarlov" i den bemärkelsen och mitt sista år på gymnasiet fyllt med nästan uteslutande kurser som jag faktiskt gillar!
Syster var naturligtvis mycket vacker igår och jag var mycket stolt över henne och på torsdag är det dags att vara stolt igen för då är det utspark. Med tanke på att jag är stolt över henne varje dag så lär inte det vara något problem;)
Idag har jag inga lektioner så jag har tagit det väldigt lugnt idag, ställde ingen väckning, åt framför tv.n och satte mig sedan och läste tidningen. Men nu blir det lite städning och så, det är lite stökigt på mitt rum(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0