Tösen är populär på jobbet:)

Kul att man kan göra någon nytta någonstans, jobbet är faktiskt helt okej, mindre långtråkigt än vad jag trodde. Jag trodde verkligen att det skulle vara ganska enformigt, men enligt mig så är det ganska omväxlande och eftersom att du inte sitter still så går ju tiden mycket fortare än om du till exempel jobbar i en affär och mest står och väntar på att tiden ska gå.
Usch gårdagen var ingen rolig dag för mig, det var en sån dag då jag igentligen ska stanna i sängen, men jobbet kallade ju så det var bara att pallra sig dit. Sen blev det naturligtvis lättare tack vare min underbara vapendragare U, men usch vad jag inte diggade gårdagen alltså=/
Idag är det lite mer okej, men fortfarande inte bra, inte på långa vägar.
Nu ska jag till körskolan, håll tummarna för att jag inte somnar bakom ratten..snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0