Lill lördag:)

Kom hem från Andrea klockan fyra imorse, men trots det sena eller tidiga vad man nu föredrar att kalla det så fick jag sju underbara timmars ostörd sömn utan en enda konstig dröm. Men var ändå inte speciellt utvilad när jag vaknade, men några sånna nätter till och jag är på banan igen=)
Dagen har tillbringats på stan en sväng med David och Linnéa och sedan film och mys med Julia. Så en ganska lugn och framför allt väldigt mysig dag, men trots detta så har lugnet inte riktigt velat infinna sig. Har känt mig lite smått panikslagen hela dagen och nyss fick jag bevis på min olustiga känsla. Fick en panik-ångest attack, känns lite bättre nu så jag ska gå och lägga mig i soffan och titta på en film och försöka somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0