Dödstrött!

Usch vad trött jag är, har sovit max fyra timmar de senaste veckorna och att sen dessutom jobba heltid inom hemtjänsten gör att man lätt blir lite trötter. Så nu ska jag försöka få en natt med nordentlig sömn så jag orkar ta mig igenom morgondagen och lyckas ta mig till min körlektion på kvällen sen. Och sen är det bara två dagar kvar tills jag är ledig i två dagar, det ska bli skönt! Men jobbet är faktiskt bättre än jag trodde, tiden går i alla fall förhållandevis fort och de flesta som jobbar där är übertrevliga:) Det gillar vi!
Cyklar ganska mycket i jobbet vilket är bra, med tanke på att jag nu dragit igång mina sedvanliga sommarhälso-veckor:)
Dags att träna och äta rätt och förhoppningsvis bli av med sommarkilona. Under mina semesterveckor har jag ätit typ ett hekto godis varje dag plus att det lätt blir mycket småätande under sommaren, för mig i alla fall...Men man orkar så mycket mer när man rör på sig och samtidigt kan man unna sig det man vill:)
Nu ska jag försöka sova lite, börjar sju imorgon=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0