Då var det dags igen

Usch nu är det en sån där natt igen, kan verkligen inte sova och jag tänker inte ligga och anstränga mig sönder och samman för att kunna somna. Det är ju liksom den enklaste saken i världen men trots detta lyckas jag inte?! Vad är det för fel på mig, detta är ju för mig en vanlig åkomma det senaste halvåret och jag är lite trött på det nu!
Men ingen idé att stressa upp sig och tjura, det gör ingen nytta, så jag gick upp och satte mig här vid min lilla kära dator, min trogna följeslagare;)
Har även fått ihop en skiss på mitt drömbadrum i huset, så nu är det "bara" den lilla detaljen att ringa hantverkare och få ett prisförslag...Det ÄR ett jätteprojekt och såhär i planneringen är det inte utan att man får lite panik inför det. Men det ska nog lösa sig:)
Känns paikslaget samtidigt som det är väldigt spännande att ha ett projekt, för jag har ju absolut inga sen tidigare;)
Nej usch nu får Anna ta och komma hem, saknar henne varenda vaken minut, mitt liv är inte som det ska när hon är borta!! Hur kunde jag leva utan henne innan?! Jag förstår det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0