Även psykiskt labila personer måste få bete sig som sådana någon gång..

Så idag har jag tittat på Teatersmedjans sommateater och sedan transporterade jag och Lisa oss vidare till traditionsenligt häng på Regeringsgatan. Där låg vi på trottoaren och pratade och sjöng i ett par timmar, precis som vi alltid gör minst en gång per sommar, förra året hade vi ju den extrema turen att någon ringde polisen. Men de bad oss bara att flytta lite längre in mot väggen på trottoaren och sedan åkte de igen, tur att det finns människor som accepterar att alla är unika och att det nödvändigtvis inte måste vara något livshotande som har inträffat för att två tjejer ligger på en trottoar en sommarnatt och pratar skit!
Det kändes riktigt skönt att få bete sig som jag kände mig, helt galen! Tror att det är viktigt att tillåta sig själv att göra sånt. Annars går du ju bara runt och låtsas att du är någon eller något som du inte är och i längden så är det oftast bara du själv som förlorar på det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg! :)

2009-07-23 @ 22:11:25
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack & varsågod ;D hur är det med dig?:)

2009-07-23 @ 22:32:19
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0