Spruckna eksem:/

Aj, mina eksem på handen tyckte att det ultimata tillfället att spricka var mitt under orkester repetitionen ikväll. Orsakade hyfsad smärta, men what the hell man känner att man lever i alla fall!
Har nu kommit på vad jag ska prata om på svenskan imorgon, nu återstår bara att skriva ihop vad jag ska säga så är jag färdig för att sova ett par timmar. Borde måla mina naglar också, kan kanske göra det imorgon på lunchen i och för sig.
Nu ska jag gå och sätta mig och skriva ihop min svenska och packa ihop mina träningsgrejer. Måste börja komma igång och springa imorgon också, tre dagar utan halsont är nu avverkade så nu borde det vara okej:)
miss Brilliott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0